Soovid kaalust alla võtta? Kuus vahepala, mis seda lihtsustavad

FOTO: Arne Trautmann / PantherMedia / Scanpix

Kui sa ei suuda näksimisest loobuda, aga soovid kaalust alla võtta, siis tasub tähelepanu pöörata sellele, mida sa suust sisse ajad. Need kuus valgurikast vahepala on tervislikud ja aitavad kaalulangetamisele kaasa.

1. Pähklid

Mandlid ja maapähklid on ühed kõige toitainerikkamad pähklid. Need sisaldavad küll üsna palju kaloreid, aga mõõdukalt süües on neist tervisele palju kasu. 100 grammist pähklitest saad ligikaudu 20 grammi valku. Pigem ürita vältida neid pähkleid, millele on lisatud suhkrut või soola.

2. Päevalilleseemned

Need sisaldavad 100 grammi kohta 21 grammi valku. Lihtsalt hoia neid väikeses karbis ja söö kui isu tuleb. Seemnetele maitse lisamiseks võid proovida neid oliiviõliga röstida. Võid lisada veidi ka meresoola.

3. Munad

Üks suur muna sisaldab ligikaudu kuus grammi valku. Keeda munad ära ja pane õhukindlasse karpi, seejärel saad neid soovitud ajal süüa.

4. Maisitõlvik

100 grammis maisis on lausa 31 grammi valku. See magus köögivili on ka hea lahustuva kiudaine allikas, mõjudes positiivselt seedimisele.

Selle vahepala söömine kiirendab seedimist ja aitab vähendada kõhupuhitust.

5. Kikerherned

See kaunvili sisaldab 100 grammi kohta 19 grammi valku. Maitsvaks ja tervislikuks vahepalaks jaota kikerherned ahjuplaadile ja rösti ahjus 20-30 minutit.

Piserdades neid oliiviõli ja vürtsidega, muudad need eriti maitsvateks. Alternatiivina võid süüa ka hummust, et oma toitumist mitmekesistada.

6. Vinnutatud veiseliha

Nendest lihakates snäkkides on rasva oluliselt vähendatud, seega sobivad hästi inimestele, kes jälgivad kaalu.

Tavaliselt sisaldab vinnutatud liha 100 grammi kohta 33 grammi valku. Ürita osta neid tooteid, kus ei ole lisatud liigselt säilitusaineid ja muid lisandeid, soovitab Daily Star.

Populaarne

Tagasi üles