![Tallinna muu keelega lasteaedade eesti keele õpetamist hakkab toetama haridus- ja teadusministeerium. Pilt on illustreeriv.](http://f11.pmo.ee/xzbxHUK1v-0HMGPbR3sNi2a4OE4=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2020/10/05/13391585t1h20da.jpg)
Värskest aju-uuringust selgub, et käsitsi kirjutamine aitab lastel rohkem õppida ja asju paremini meelde jätta. Samal ajal muutuvad koolid üha rohkem ja rohkem digitaalseks.
Värskest aju-uuringust selgub, et käsitsi kirjutamine aitab lastel rohkem õppida ja asju paremini meelde jätta. Samal ajal muutuvad koolid üha rohkem ja rohkem digitaalseks.
2017. aastal uurisid Norra teaduse- ja tehnikaülikooli professor Van der Meer ja kolleegid 20 õpilase aju aktiivsust: 12 noorukit ja kaheksa last. See oli esmakordne taoline lastega tehtud uuring. Uuring tehti kasutades elektroentsefalograafiat (EEG). Osalistel oli peas müts, mille küljes oli 250 elektroodi. Selle mütsi abil mõõdeti ja salvestati ajuaktiivsust.