«Kiirabi tuli, mees tõsteti püsti, tehti temaga autos midagi. Mina käisin, tema värisev koerake süles, ümber auto, teadmata, mis edasi saab. Proovisin autojuhiga jutule saada, aga siis sain sõimata,» räägib naine intsidendist. «Mis te trügite mulle selga! Ärge ronige siia! Teil pole maski ega midagi! Mina ei tea koerte varjupaikades midagi! Mis te väänate mu sõnu! Ärge ronige, ärge trügige, karjus kiirabi autojuht. Kusjuures mul oli helesinine mask ees,» selgitas abikutsuja.
«Igatahes seda sõimu ma küll ei väärinud,» sõnas ta nördinult. «Kiirabitöötajatelt tuli lisaks kommentaar, et no nüüd peavad nemad mahakukkunud inimesi üles upitamas käima. Kiirabi töötab ilmselt võimete piiril, eriti praeguses koroonakriisis, aga palun, jäägem ikka inimesteks!»
Tartu Kiirabi juhatuse esimehe Veronika Reinhardi sõnul peab sealne kiirabi väga oluliseks kvaliteetse meditsiiniabi tagamist kõikidele elanikele, kes erakorralist abi vajavad. «Praegune epidemioloogiline olukord on tinginud muudatused brigaadide töörutiinis. Brigaadiliikmed kannavad kirurgilist maski ja vastavalt vajadusele visiiri. Et tagada kiirabitöö järjepidevus ning vältida töötajate haigestumist, on neid koolitatud vältima ebavajalikke kontakte, eriti inimestega, kes ei kanna adekvaatseid isikukaitsevahendeid. Patsiendile annab kirurgilise maski kiirabi ise,» selgitas Reinhard.