«Et naise kõhust ei saaks munamägi»: Eesti noored tõid turule humoorikate disainidega kondoomid

PM Tervis
Copy
Eesti noored tõid turule humoorikate disainidega kondoomid.
Eesti noored tõid turule humoorikate disainidega kondoomid. Foto: Kuvatõmmis Instagramist / @of.kontekst

Selle aasta Eesti parimaks noorte e-poeks valiti konteksteesti.com ja kõige kasutajasõbralikumaks noorte e-poeks meemehed.ee.

Junior Achievement korraldab juba 26. korda Eesti parima õpilasfirma konkurssi, mille raames valiti ka sel aastal parimad noorte e-poed. Üritust toetas Eesti E-kaubanduse Liit, kes tunnustas kahe erikategooria võitjaid – parimat noorte e-poodi ning kõige kasutajasõbralikumat noorte e-poodi. E-kaubanduse Liidu juhatus valis võitjad välja 14 finalisti seast. Võitjaid toetatakse 1000 ja 500 euroga ning lisaks pakutakse neile kümne tunni ulatuses e-kaubanduse tasuta nõuandeid e-poodide arendamiseks ning konkurentsis püsimiseks.

Eesti parimaks noorte e-poeks valitud konteksteesti.com keskendub seksuaaltervisele ning on välja töötanud vaimukate sõnumitega kondoomid.

Kõige kasutajasõbralikumaks noorte e-poeks valitud meemehed.ee pakub aga erinevat maitsemett.

«Võistlus oli äärmiselt tasavägine, sest rohkelt oli põnevaid äriideid, kus tähtsustati kasutajamugavust ja mõeldi tõesti äriliselt,» kirjeldas Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. «Õpilasfirmad on juriidiliselt keerukas seisus, kuna neil ei ole võimalik pangalinke kasutada ja kõike seda, mida «päris e-poes» vaja. Aga võib uhkusega öelda, et noorte loodud e-poed on igati konkurentsis. Kindlasti on tegemist jätkusuutlike e-äridega, mis võiksid nõuannete järgimise järel lausa maailma vallutama minna.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles