Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

ITK: iseteeninduslahendus aitab vähendada haiglas kontaktide hulka

Copy
Ida-Tallinna keskhaigla.
Ida-Tallinna keskhaigla. Foto: Eero Vabamaegi/Postimees

Juulist saavad Ida-Tallinna keskhaigla patsiendid vähendada inimestevahelisi kontakte – avatud on võimalus enda vastuvõtule tulekut registreerida iseteeninduslahenduse kaudu, mis tähendab, et enam ei pea inimene vastuvõtule tulles pöörduma registratuuri.

«Lahendus sarnaneb check-in funktsionaalsusega, mida kasutatakse lennujaamas ja sadamas, võimaldades patsiendil endal teha registreerimine iseteeninduslahenduse kaudu ning ta ei pea pöörduma registratuuri, vaid läheb otse vastuvõtule. Nii saab inimene vähendada kontakte teistega ja ei pea järjekorras seisma,» ütles haigla klienditeenindusjuht Lea Karik.

Vastuvõtule saabudes on patsiendil võimalus iseteeninduslahenduse kaudu (https://iseteenindus.itk.ee/) registreerida kahe tunni jooksul enne vastuvõtu algusaega, lisaks on võimalik kohe ka koostatud arvete eest maksta. Iseteeninduslahendust on võimalik kasutada erinevates seadmetes (mobiiltelefon, arvuti, tahvelarvuti).

Iseteeninduslahendus
Iseteeninduslahendus Foto: ITK
Tagasi üles