Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

ITK: iseteeninduslahendus aitab vähendada haiglas kontaktide hulka

Ida-Tallinna keskhaigla. FOTO: Eero Vabamaegi/Postimees

Juulist saavad Ida-Tallinna keskhaigla patsiendid vähendada inimestevahelisi kontakte – avatud on võimalus enda vastuvõtule tulekut registreerida iseteeninduslahenduse kaudu, mis tähendab, et enam ei pea inimene vastuvõtule tulles pöörduma registratuuri.

«Lahendus sarnaneb check-in funktsionaalsusega, mida kasutatakse lennujaamas ja sadamas, võimaldades patsiendil endal teha registreerimine iseteeninduslahenduse kaudu ning ta ei pea pöörduma registratuuri, vaid läheb otse vastuvõtule. Nii saab inimene vähendada kontakte teistega ja ei pea järjekorras seisma,» ütles haigla klienditeenindusjuht Lea Karik.

Vastuvõtule saabudes on patsiendil võimalus iseteeninduslahenduse kaudu (https://iseteenindus.itk.ee/) registreerida kahe tunni jooksul enne vastuvõtu algusaega, lisaks on võimalik kohe ka koostatud arvete eest maksta. Iseteeninduslahendust on võimalik kasutada erinevates seadmetes (mobiiltelefon, arvuti, tahvelarvuti).

Iseteeninduslahendus FOTO: ITK
Tagasi üles
Back