Confido õendusjuhi Silja Tina sõnul on viimasel aastal terviseteenuste tarbimise puhul kasvanud ennetava loomuga teenuste maht ning tarbijad soovivad saada terviseteenuseid iga päev, mitte vaid tööpäeval.
«Kui kiirkliiniku alguses külastas meid keskmiselt kuni 1000 inimest kuus, siis sel aastal oleme aidanud Rocca al Mare keskuse kiirkliinikus juba rohkem kui 7000 inimest, mis näitab selgelt, et vajadus terviseteenuste järele on kasvutrendis,» lisas Tina.
Rocca al Mare keskuse juhi Kristjan Maaroosi sõnul on trend, et kaubanduskeskustest saavad kogukonnakeskused ehk nendesse koonduvad äri-, kaubanduse- ja elukeskkonnaks vajaliku infrastruktuuri lahendused. Eelmise aasta aprillis avatud Rocca al Mare keskuse Confido kiirkliinik oli näiteks esimene samm, et Cityconi keskustes oleksid terviseteenused kättesaadavad ning tulevikus võib oodata terviseteenuste valikuringi laienemist.
«Näeme, et patsiendid hindavad võimalust külastada meedikut mugavalt igapäevategemiste kõrvalt. Kaubanduskeskustes oleme inimeste juures ning töö-kodu trajektooril on väga mugav ja hea võimalus abi saada, seda sõltumata nädalapäevast,» selgitas Confido õendusjuht Silja Tina. Ta lisas, et nii on inimestel rohkem võimalusi oma tervisele tähelepanu pöörata, ilma et peaks külastusi pikemalt ette planeerima.
Terviseteenuste kättesaadavus mängib suurt rolli haiguste ennetamisel
Kristjan Maaroosi sõnul on erameditsiini pakkujate arv suurenenud ja see on muutnud terviseteenused rohkem kättesaadavaks.
«Rocca al Mare keskuses on mugav inimestel käia tööde ja toimetuste kõrvalt näiteks vaktsineerimas või tervisekontrollis, milleks tuli muidu eraldi aeg võtta. Kiirkliiniku märkimisväärne külastajate arvu kasv sellel aastal näitab, et teenused on vajalikud ka pärast suuremat Covid-19 vaktsineerimise lainet,» lausus Maaroos.