![Pliiatsid.](http://f9.pmo.ee/qWVfmtyvu5QWobtcnT5n2Fag8wk=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2020/08/17/13280353t1hb834.jpg)
Vanemlik abi koolitöödes ei paista laste hindeid parandavat, osutab USA teadlaste uuring.
Vanemlik abi koolitöödes ei paista laste hindeid parandavat, osutab USA teadlaste uuring.
Teadlased ei leidnud vanemliku õpiabi ega laste matemaatika- või lugemistulemuste vahel mingit olulist seost, vahendab Novaator.
Teadlased pakkusid võimalikke seletusi: võib olla kodune stress segab õppimist või teevad vanemad suurema osa tööst ise ära ega õpeta lapsi oma peaga mõtlema. Vanemad pole õpetajakoolitust saanud.
Uuringu autori ja Pennsylvania osariigiülikooli hariduspoliitika teaduri Katerina Bodovski sõnul ei koge lapsed vanema abiga ise pingutust. Algkooli mõte pole tema sõnul aga üksnes teadmisi omandada, vaid ka lapses õpioskusi ja -harjumusi kujundada.