Ministeerium: nõuandetelefon võiks anda vaid kordusretsepti

Sirje Niitra
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ivi Normet.
Ivi Normet. Foto: Elmo Riig / Sakala

Sotsiaalministeeriumi terviseala asekantsler Ivi Normet ütles Tallinna Kiirabi juhi Raul Adlase ettepanekut kommenteerides, et nõuandetelefonil võiks saama hakata eelkõige kordusretsepti.


Normeti sõnul vajab perearsti nõuandetelefonile retsepti õiguse andmine läbimõtlemist ja arutelusid ning kõne alla saaks tulla eelkõige korduvretseptide pikendamised.

Küsimusele, kust peaks patsient saama nädalavahetusel, kui perearstid ei tööta, suurte valude korral digiretsepti tugevamate rohtude ostmiseks, vastas tervsihoiuametnik, et käsimüügis on piisavalt kanged valuvaigistid kättesaadavad ning neid tuleb koju esmaabiks ette osta.

«Kui olemasolevad valuviagistid ei aita, siis on kiirabi välja kutsumine igati asjakohane,» lisas ta.

Tagasi üles