Energiajookide tarbimise kasvu pidurdamine sunnib tootjaid pöörama senisest enam tähelepanu jookide tervislikkusele.
Energiajoogitootjad üritavad tervisetapjate mainest vabaneda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuigi energiajookidest on viimase kümne aasta jooksul kujunenud tõeline hitt alkoholivabade jookide turul - kunagise nišitoote läbimüük on USA-s kasvanud 2001. aasta 110 miljonilt liitrilt 1,4 miljardile liitrile aastal 2011 - näitab viimaste aastate statistika kasvu pidurdumist, kirjutab Euromonitori analüütik Jonas Feliciano.
Uute tarbijate püüdmise nimel püüavad energiajookide tootjad distantseeruda «paha poisi mainest», lähenedes turul mahla- ja teejookidele ning lisades toodetele üha enam tervislikke elemente. Nii on USA turuliider Red Bull lisanud sortimenti suhkruvabad Red Bull Sugar Free ja Red Bull Zero, käibelt teine bränd Monster Energy on aga turule toonud koostiselt spordijooki meenutava Monster Rehabi.