/nginx/o/2007/09/11/3712t1h0764.jpg)
McDonald´si kaubandusketti kuuluvad «restoranid» panevad USA-s järgmisest nädalast välja kõikide toodete kalorisisalduse, mis tõotab tarbijatele mitmeid üllatusi pakkuda.
Näiteks ilmneb, et 440-kalorine topeltjuustuburger sisaldab vähem energiat kui kanasalat, milles on 450 kalorit, kirjutab Wall Street Journal. Kõige suurema kalorisisaldusega tooteks ei osutu aga sugugi mitte burger, vaid «suur hommikusöök» 1150 kaloriga. Näiliselt tervislikus mango-ananassismuutis leidub kaloreid sama palju kui grillkanavõileivas.
McDonald´sist saab USA suurim toitlustuskett, mis kauba kalorisisalduse sel viisil avalikustab. Ühelt poolt ennetab ettevõte riiklikke ettekirjutusi, teisalt nõuab ka turg rämpstoidu sümbolilt tervislikumat kuvandit. Nii lisati eelmisel aastal lastemenüüsse õunad ja muudeti friikartulite portsjonid väiksemaks.