Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Tervisenõu: kas pärast oksendamist peaks võtma uuesti rohtu?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Ravimid. | FOTO: Panther Media / Scanpix / Z Jan

Kui inimene võtab sisse ravimi ja oksendab kohe pärast seda, siis tekib küsimus, kas rohi on üldse jõudnud mõjuma hakata või tuleks võtta kohe igaks juhuks ravimit juurde.

Vastab Apotheka proviisor Janika Tähnas.

Ühtset vastust ei ole. Sõltub sellest, miks inimene ravimit võtma peab ja millest on tingitud oksendamine. Kui tabletti on oksendamise käigus visuaalselt näha, on selge, et see pole jõudnud mõjuma hakata ning siis tuleb, jah, uus tablett sisse võtta. Kindlasti tuleb aga oksendamise põhjus välja selgitada.

Oksendamise kohta saab lugeda pikemalt tervisenõustamise keskkonnast kliinik.ee.


Loe ka teisi Tervisenõu lugusid:

Tervisenõu: kas olen alkoholisõltlane?

Tervisenõu: miks tekib nõgestõbi?

Tervisenõu: kuidas veenilaienditest lahti saada?

Tervisenõu: keda ohustab lihasööjabakter?

Tagasi üles