Kuidas motiveerida end suvel trenni tegema?

FOTO: pexels.com

Suvi on eelkõige puhkuste aeg, kuid peaksime on vormi eest ka suvel hoolt kandma. Kuidas seda kuumal ja niiskel suvepäeval teha?

Siit leiad mõningad näpunäited, kuidas ka suvel ennast treeninglainele viia.

Leia motivatsiooni

Kõik hakkab peale mõtlemisest. Meie esmareaktsioon on tavaliselt, et ma ei viitsi ju nii palava ilmaga ennast liigutama hakata. Proovi mõelda hoopis nii, et pärast treeningut on sul hea enesetunne, kalorid on vähenenud ja lisaks oled saanud viibida värske õhu käes.

Naudi suviseid tegevusi

Suvel tuleks viibida palju värskes õhus ja tegeleda suvisemate spordialadega. Näiteks minna golfiplatsile golfi mängima või randa rannavõrkpalli mängima. Samuti on tore ka ujuma minna, aga mitte kuhugi veekeskusesse, vaid hoopis merre või mõnda väiksemasse veekogusse.

Leia oma lemmik suvelugu

Usu või mitte, aga sinu treeningud muutuvad palju ägedamaks kui kuulad samal ajal oma lemmik suvelugu. Muusika annab edasi positiivset emotsiooni ja nii oled ka ise paremini motiveeritud trenni tegema.

Veeda aega päikese käes

Päike teeb ju kõigi tuju heaks ja millal veel mitte trenni teha, kui kauni päikesepaistelise ilmaga. Lisaks saame ju päikeselt ka vajalikku D-vitamiini. D-vitamiinil on positiivne mõju serotoniinile, see on hormoon, mis parandab sinu meeleolu, õnne ja üldist heaolu. See seletab, miks õues viibimine võib inimesi õnnelikumaks muuta. Muidugi peaksid välistingimustes alati päikesekaitsetooteid kandma.

Joo vett

Raske on trenni teha, kui su kehas pole piisavalt vedelikke, seetõttu on eriti oluline juua vett nii enne kui ka pärast trenni, kirjutab livestrong.

Tagasi üles