R, 1.07.2022

Hommikusöök, mis hoiab näljatunde eemal lõunani

PM Tervis
Hommikusöök, mis hoiab näljatunde eemal lõunani
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Kas tooted on tehtud täisteranisuhajust?
Kas tooted on tehtud täisteranisuhajust? Foto: Shutterstock

Täiskõhutunde püsimiseks ja energia pikaajaliseks ammutamiseks peaks hommikusöögilaualt kõrvale heitma lihtsüsivesikute pommid nagu saiakesed, pannkoogid, magusad helbed. Need annavad kiirelt energiat, aga kõht on paari tunni pärast taas tühi.

Täisväärtuslik hommikusöök, mis täidab kõhtu ja annab energiat lõunani, sisaldab valku, kiudaineid, häid süsivesikuid ja tervislikke rasvhappeid, vahendab MNS News.

Valgu saad suurepäraselt kätte näiteks munadest, kreeka jogurtist või tükikesest lihast.

Lisa hommikusöögilauale täisterasaadusi, näiteks kaerahelbeid, täisteraleiba või kinoad, juur- ja köögivilju. Need kõik sisaldavad kiudaineid ja komplekssüsivesikuid, mis aitavad püsida kõhul kauem täis.

Tervislikke rasvhappeid saad näiteks avokaadodest, oliiviõlist, maapähklivõist.

Märksõnad
Tagasi üles