L, 4.02.2023

Kingi sõbrale jõuludeks lubadus üheskoos sportida

PM Tervis
Kingi sõbrale jõuludeks lubadus üheskoos sportida
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
«Kingi sõbrale jõululubadus üheskoos sportida!» kampaania toetab liikumisharjumuste edendamist.
«Kingi sõbrale jõululubadus üheskoos sportida!» kampaania toetab liikumisharjumuste edendamist. Foto: URMAS LUIK / PARNU POSTIMEES /Scanpix

Täna algab kampaania «Kingi sõbrale jõululubadus üheskoos sportida!», kus sportlikud ja aktiivsed inimesed annavad sõpradele ja tuttavatele lubadusi tuua nad liikumisharrastuse juurde.

#SõberSportima on osa üleeuroopalisest kampaaniast #MyPromise, mis kutsub sportlikke ja liikuvaid inimesi üles panema seekord kuuse alla oma lubadus tuua vähemaktiivne sõber, pereliige, töö- või koolikaaslane liikumisharrastuse ja spordi juurde.

Kampaania ellukutsuja ja sihtasutuse SCULT juhatuse esimehe Ott Pärna sõnul on paljudel meist mõni lähedane või sõber, kelle kaotamise järel oleme alles hakanud mõtlema – kus me varem olime, et teda endaga üheskoos liikumise, spordi ja tervisliku elustiili juurde ei toonud.

«Sellest ka algatuse põhjus ja mõte – enam kui kaks kolmandikku meie täiskasvanutest ja veelgi enam lastest ei liigu piisavalt, ning kõige paremad inimesed ja eeskujud ehk müügimehed neid selle tegevuse juurde tooma on lähedased, kes ise liiguvad ja spordivad,» sõnas Pärna.

On sinu enda otsustada, kas kingid lubaduse ühiseks metsamatkaks, kellegi ujuma õpetamiseks, ühiselt jala või rattaga tööl või koolis käima hakkamiseks, kolmeks-neljaks ühiseks suusa-, kepikõnni- või jooksutiiruks, aeroobikatunniks või pallimänguks.

Kingi tegemiseks tuleb välja printida lingil olev jõululubaduse kaart, kirjutada sinna lähedase nimi ja oma lubadus ning panna see kuuse alla.

Kampaaniat korraldavad ja toetavad Rahvusvaheline Spordivabatahtlike Liikumine SCULT, Tervisekassa, Eesti Koolispordi Liit, Kodanikuühiskonna Sihtkapital, Euroopa Komisjon, Tartu Ülikool, Ettevõtlike Noorte Koda JCI ja mitmed rahvusvahelised partnerid.

Märksõnad
Tagasi üles