Kuidas tarbida vähem suhkrut?

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Toitumine.ee tõi välja mõned soovitused, kuidas suhkru söömist vähendada.


• Söö vähem suhkrurikkaid näkse, karastusjookide tarbimisel jää mõõdukaks.
• Asenda karastus- ja mahlajoogid magustamata lahjendatud puuviljamahlaga, veel parem, veega. Lahjendamiseks võid kasutada ka gaseeritud vett.
• Küpsetitest eelista karaskit, täisterajahust tooteid, puuviljade-marjade või kohupiimatäidisega tooteid.
• Vähenda suhkru kogust, mida lisad kohvile ja teele või hommikuhelvestele.
• Asenda moos, marmelaad ja mesi saia peal näiteks banaanilõikudega või hoopis madala rasvasusega võiete või määrdejuustuga.
• Loe alati pakendite märgistust, et valida toite, mis sisaldavad vähem lisatud suhkrut.
• Valmistades ise küpsetisi, vähenda suhkru kogust retseptides.
• Puuviljakonservide hulgast eelista omas mahlas tooteid siirupis toodetele.
• Vali tavalised täistera hommikuhelbeid suhkru-, šokolaadi- ja meekattega hommikuhelveste asemel.

Tagasi üles